کسب رایگان ارزهای دیجیتال

معرفی معتبرترین سایت ها برای کسب رایگان ارزهای دیجیتال

 سایت بیت فان همانگونه که از نام آن پیداست یک سایت فان و بازی است ، شما در این سایت به ازای زمانی که بازی می کنید و یا در سایت لاگین بمانید بیتکوین و ساتوشی رایگان دریافت خواهید کرد و هر زمانی که خواستید می توانید مبالغ جمع آوری شده را با فشردن دکمه Claim  به حساب خود منتقل کنید که در انتهای مطلب نحوه برداشت صحیح از این سایت را توضیح خواهم داد . برای ثبت نام بر روی لینک زیرین کلیک کنید :

ثبت نام در سایت Bitfun

توضیحات مهم در ادامه مطلب


تذکر مهم جهت برداشت از سایت : دوستان عزیز همانطور که گفته شد برداشت از سایت  فوق به صورت آنی و فوری است منتها این پرداختها ابتدا به حسابی واسط بنام Coinpot صورت میگیرد و بعد از رسیدن به مبلغ ۱۰۰۰۰ ساتوشی معادل ۰٫۰۰۰۱ بیتکوین می توانید مبالغ را به حساب اصلی خود در بلاکچین منتقل کنید ، بنابراین بایستی در سایت  coinpot ثبت نام نمایید حتما با ایمیل یکسان در سایتها ثبت نام کنید تا به مشکل بر نخورید .  در ادامه سعی خواهیم کرد سایتهای معتبر بیشتری جهت افزایش بیتکوین ارائه شود پس با ما همراه باشید .

هر گونه سوال یا نظر راجع به مطلب فوق را می توانید در قسمت نظرات همین پست مطرح نمایید .

  • حامد حسین پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی